در جستجویم آمدی هر بار اما تورا هربار گم کردم من بال های آرزویم را در لحظۀ دیدار گم کردم من ناگزیر از زندگی کردن ناچار میگشتم به دنبالت انگار که یک تار مویت را، در بین گندمزار گم کردم آی گم کردم وای گم کردم، آی گم کردم وای گم کردم وقت سقوط از آسمان ای کاش آغوشِ ابری پناهم بود ای کاش وقتی چشم پوشیدی عاشق شدن تنها گناهم بود گناهم بود این گناهم بود، گناهم بود این گناهم بود وقتی تو را دیدم زمان گم شد در چشم هایت آسمان گم شد دست و دلم لرزید و غم ها زیر غمِ آوار گم کردم زیر غمِ آوار گم کردم جایی برای ماندن من نیست نه بوسه هایت گردن من نیست من یادگاری های خوبت را پشت همان دیوار گم کردم آی گم کردم وای گم کردم، آی گم کردم وای گم کردم وقت سقوط از آسمان ای کاش آغوشِ ابری پناهم بود ای کاش وقتی چشم پوشیدی عاشق شدن تنها گناهم بود گناهم بود این گناهم بود، گناهم بود این گناهم بود
به سایت آواما خوش آمدید! لطفاً توجه داشته باشید که محتوای این سایت برای افراد زیر 12 سال مناسب نمیباشد. برای ثبت نام، باید 12 سال یا بیشتر داشته باشید. با ثبت نام، شما تأیید میکنید که شرایط سنی لازم را دارا هستید.
با این کار تمام آهنگ ها از صف شما حذف می شود. آیا مطمئن هستید که می خواهید پاک
کنید؟
تنت زخمیه آفتابه هنوز چشات شیشه های گلاب هنوز بمیرم برای علی اصغرت همون که روی نیزه ها خوابه هنوز غم تو هنوزم پره شالمو چقدر که غمت توی اقبالمه مو اونم که هر سال برا دیدنت فروختم همه کشت یک سالمه شده آسمون غرق خونت حسین شده رنگ خون آسمونت حسین فدای تن نیمه جونت حسین جوونم فدای جوونت حسین بمیرم الهی برا دخترت که چشم دوخته به جای انگشترت با موی پریشون با گریه میگم بمیرم که موی بنده سرت از اون دشت پر نیزه با دست پر عمومون میومد چی میشد مگه تو ظهری که آتیش بود آسمون یه بارون میومد چی میشد مگه هنوزم ترک رو لباته حسین چقدر لخت خون تو چشاته حسین بمیرم الهی با اون حال هم هنوزم چشات به فراته حسین